https://cms.b-trail3.webnode.se/blogg/

Anmäld!!!

19.02.2018

Jag drömde häromnatten att jag blev uppflyttad till ett 60k bergslopp istället för 35k. Att jag var för bra för att springa 35 sa de. Och jag skulle vara bunden till två vildhästar som skulle visa mig vägen. Någonting i denna dröm säger mig att jag är redo. Jag tror för lite på mig själv och hur stark jag egentligen är när det handlar om löpning, framförallt i berg och skog. En vän till mig sa att drömmar om hästar står för inre frihet. Sååå glad att höra det, precis så jag känner. För första gången på länge längtar jag efter att tävla igen, och att känna hjärtats hårda slag. Jag känner en längtan av att träna hårt och utvecklas. Allt känns så rätt. Så nu jäklar ska jag visa mig själv vilken kraft och styrka jag har och att jag även är krav inom mig, power in and out!

Under två år har jag kämpat med känslor kring mina pappor, men jag känner mig klar där. Jag har hittat ett läge där jag kan hitta distans. Gråta när det känns tungt men sen le igen. Jag kan känna en värme trots sveket. Jag kan känna mig glad och tacksam över den tid vi hade tillsammans ändå, jag, min far och min bror. 

Så nu är jag så jäkla redo för att ta berget med storm! Har varit anmäld till detta loppet för 2,5 år sedan men en spricka i knät stoppade träningen. Så nu är det dags! Hornindal Rundt 75k och 5600 höjdmeter ska jag kämpa mig igenom och korsa mållinjen med ett stort leende på läpparna. 

JAG ÄR REDO!

B Trail -Föreningsvägen 7, Sollentuna
hej@btrail.nu
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång